Taxi Chomutov

NEJLEPŠÍ TAXI v CHOMUTOVĚ a okolí

TAXI CHOMUTOV

HLEDÁME TAXISLUŽBU

která má zájem o inzerci ZDE a na dalších 3 portálech celkem za 3,- Kč denně

IČ:

V Chomutově i v okolí Chomutova hledáme taxislužbu, která by měla (ale bezpodmínečně nemusí) splňovat tyto požadavky :

Být spolehlivou taxislužbou na Chomutovsku. Fungovat nejlépe NON-STOP a povozit zákazníky nejen Chomutovem, ale i mimo Chomutov. Motivací by měl být SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK, který si taxislužbu zavolá zase příště. Z Chomutova i okolí zajišťovat i TRANSFERY TAXI NA LETIŠTĚ. K dispozici by mohly být sedany i kombíky s klimatizací i navigací. Pro děti zajistit po dohodě i dětské autosedačky. V nabídce by taxislužba mohla mít další doplňkové služby, jako např. SENIOR SERVIS - doprovod k lékaři, pomoc s odnosem nákupu a pod., ZIMNÍ i LETNÍ STARTOVÁNÍ - když se zákazníkovi vybije autobaterie, dále DRINK SERVIS (odvoz zákazníkova vozu), kurýrní služby - přeprava menších i větších zásilek. Pro věrné zákazníky by mohla mít připraveny ZAJÍMAVÉ SLEVY.

Pro firmy možnost platby na fakturu !

taxi chomutov, taxi Chomutov, TAXI CHOMUTOV, Taxi Chomutov, chomutov taxi, taxi pro chomutov, chomutovské taxi, taxi v chomutově, taxík v chomutově, taxi na chomutovsku, Chomutovský taxík, taxík chomutov, taxi z chomutova, taxi do Chomutova, taxi chomutovem, taxi Chomutovskem, taxislužba Chomutov, chomutovska taxisluzba, taxi chomutovu

Článek redakce - Jak jsme testovali taxislužby v Chomutově

Chomutov má necelých 50.000 obyvatel a přímo v Chomutově a přilehlém okolí je asi 15 taxislužeb. Někdy se jedná jen o samostatné taxikáře, jindy o taxislužby s více auty. Bylo docela náročné vše zorganizovat tak, aby se během jednoho jediného dne (spíše se dá říci večera a noci) dala stihnout obvolat a objednat na stanovený čas všechna taxi. Podle rozhovoru s jedním taxikářem, který byl svolnější nám to vysvětlit, nám už to pak bylo jasné - některé taxislužby totiž jezdí pouze ve večerních hodinách - což se dá pochopit - není vyjímkou, že taxikář má standardní zaměstnání, nebo pracuje či podniká doma a večer si jezdí ještě pár korun přivydělat taxislužbou. Nezřídka jezdí pouze o víkendu - v pátek a v sobotu večer. Je to vlastně snadné - stačí se postavit s taxíkem někam, kde je rušno a je vyděláno. Tito taxikáři ani lidem nerozdávají vizitky (samozřejmě v případě, že je to lukrativní zakázka např. mimo město, tak tel. číslo rád dá - kdyby se cesta měla opakovat, je schopný dát pak i lepší cenu). Náš agent byl však na místě a taxikáře, kteří nezveřejňují čísla samozřejmě otestoval také. V rušné části města takové taxi vzal, nechal se zavézt na okraj Chomutova a odtud si zavolal standardní firmu zpátky do centra a takto otestoval všechny taxislužby. Jezdil od nádraží do centra Chomutova (je otázka, co nazýváte chomutovským centrem), z centra např. k Zooparku, odtamtud na Jitřenku (sídliště), z Jitřenky k Pivovaru, odtamtud na Blatenskou k hotelu Chicago, pak zas na okraj a tak podobně - bylo to vážně našlapané - a je fakt, že měl co dělat, aby vše do půlnoci stihnul - takový jsme si dali cíl. Někde mu účtenku nedali vůbec, někde na vyzvání a někde ji naprosto automaticky vyjeli, aniž by se kdokoliv na cokoliv ptal. Některá auta byla zralá do šrotu (ne na pohled, ale člověk to slyší uvnitř - skřípání, vrzání, rachot, rámus...), ale většina taxíků byla ucházející. Řidiči - ach řidiči - s těma máte v Chomutově problém. Nekomunikativní, naštvaní, snad vystresovaní, nijak příjemně se žádný netvářil - snad ani kdyby byl náš agent osmnáctiletá modelka v bikinách, nevykouzlilo by to na rtech víc úsměvu, jako při placení. Když už jsme u placení - jeden řidič si normálně nestydatě řekl o dýško - že prý nemá drobné nazpět. No kdyby se jednalo o tři koruny, asi to necháme být, ale při jízdě za 77 korun aby neměl alespoň dvacku zpátky ? ...co by dělal, kdyby jem někdo za 135 ?? Chtěl by po něm 200, že nemá kovové ?? No prostě to našeho agenta pěkně naštvalo, že si musel dát kafe v blízkém baru. Mimochodem - otestovali jsme i kvalitu taxislužeb, které volá personál z různých podniků - musíme uvést, že tyto taxislužby byli naprosto v pořádku - asi proto, že jsou to profesionální taxislužby a nabízejí své služby NON-STOP - tudíž za kvalitní služby odpovídají - čisté vozy, dojetí na čas a pod.

Zkrátka a dobře - rádi bychom pro Vás vybrali nějakou taxislužbu v Chomutově, ale žádná z oslovených taxislužeb o to nemá zájem. Bojí se snad, že by byla příliš na očích ? Nebo konkurenčního boje ?

Zkuste nám nějakou taxislužbu doporučit - se kterou jste nejvíc spokojeni Vy, zákazníci.

Děkujeme.

Taxi Chomutov

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Vážení návštěvníci TAXI CHOMUTOV, přečtěte si také několik zajímavostí z Chomutova a okolí :

První zmínka o Chomutově pochází z 29. března 1252, kdy Bedřich Načeradův z Chomutova daroval městečko řádu německých rytířů, kteří zde roku 1254 zřídili svou komendu. Původní dřevěné hrazení bylo ve 2. polovině 14. století vystřídáno hradbami kamennými. Roku 1396 udělil komtur Albrecht z Dubé městu pečeť se znakem. Němečtí rytíři drželi chomutovské panství do roku 1411, kdy jim je po bitvě u Grunwaldu král Václav IV. (s výjimkou patronátu nad kostely) odňal. 16. března 1421 byl Chomutov dobyt a vypleněn husity. Poté město střídalo šlechtické majitele; naposledy jimi byli Hasištejnští z Lobkovic, kteří ve městě jako na jednom z prvních míst v Čechách prosazovali tvrdou rekatolizaci (1589 zde byla založena chomutovská jezuitská kolej). Roku 1591 se měšťané proti jezuitům vzbouřili a vyplenili jejich sídlo, za což byli dva z vůdců vzpoury popraveni. Po odsouzení Jiřího Popela st. z Lobkovic mu byl roku 1594 Chomutov zkonfiskován Rudolfem II. Roku 1605 Chomutovští se vykoupili z poddanství a od té doby byl Chomutov královským městem.
Nejstarším hornickým podnikem u Chomutova byl kamenečný důl Kryštof chomutovského (původně pražského) měšťana Lazara Grohmana. Nacházel se spolu s vitriolovou hutí v prostoru Kamencového jezera. První písemná zmínka o dolu pochází z roku 1558 z privilegia vydaného Janem z Veitmile. Vytěžená surovina se zpracovávala na kamenec přímo na místě v huti, jejíž roční produkce se pohybovala v řádech desítek tun (např. v roce 1563 to bylo 62 t). Od roku 1770 se v huti začalo topit uhlím, které dodával důl v Pohlodech. Podmáčené území si po polovině 17. století vynutilo nákladnou stavbu asi 1500 m dlouhé odvodňovací štoly směrem k Otvicím, jejíž zhroucení v roce 1810 vedlo k zatopení dolu a ukončení provozu. Vzápětí sice byly učiněny pokusy o nové odvodnění a obnovení produkce, ale nebyly úspěšné.
Na přelomu 50. a 60. let 18. století byla postavena císařská silnice spojující Chomutov s Prahou, podél níž se rozvinula zástavba i na pravém břehu Chomutovky. Třebaže Chomutov ležel při této důležité spojnici do Saska, rostl až do poloviny 19. století jen pozvolna. Obrat nastal až v 70. letech 19. století napojením na železniční tratě vedoucí podél Krušných hor a ku Praze. V této době byly u Chomutova otevřeny hnědouhelné doly a roku 1870 založeny železárny; které po roce 1887 prosluly jako Mannesmannovy válcovny trub; roku 1890 se zde na prvním místě na světě začaly vyrábět bezešvé ocelové trubky. K válcovnám, situovaným na východním okraji města, přibyla roku 1917 jižně od Chomutova zbrojní pobočka kladenské Poldi, po válce přeorientovaná také na hutní výrobu.
Roku 1928 byla k Chomutovu připojena Horní Ves (dnešní severozápadní část města). V souvislosti s Mnichovskou dohodou muselo být většinově německé město v říjnu 1938 odstoupeno nacistickému Německu, stalo se součástí Říšské župy Sudety (Reichsgau Sudetenland) a v jejím rámci vládního obvodu Ústí nad Labem. Chomutov byl osvobozen na samém konci války, 8. května 1945, a to jednotkami Rudé armády. V následujících měsících byli Němci z města vyhnáni.
V 60.–80. letech 20. století došlo k rozsáhlé přestavbě města, která se výrazněji nedotkla historického jádra, jež je od roku 1992 městskou památkovou zónou. Plán na výstavbu sídlišť mezi Chomutovem a Jirkovem vznikal v 60. letech 20. století. Vycházel z předpokladu, že v roce 1975 bude žít v chomutovsko-jirkovské aglomeraci 95 000 lidí. O výstavbě sídlišť Březenecká a Kamenná bylo rozhodnuto v roce 1966 a v letech 1970–1971 také o sídlištích Zahradní a Písečná, přestože se s výstavbou druhých dvou počítalo až po roce 1980.

Základní info o taxislužbě:

Taxislužba je druh veřejné přepravy převážně osobními auty, kdy zákazník určí trasu. Za tuto přepravu - taxislužbu - platí zákazník kartou nebo hotově přímo řidiči vozidla. Ve vozidle taxi musí být ceník, aby zákazník věděl, na kolik ho přeprava vyjde. Taxislužba je nabízena vozidlem označeným jako taxi a s lucernou s nápisem TAXI - pokud lucerna svítí a vozidlo stojí, je taxík volný a připraven k nabrání pasažéra. Pokud taxík jede po ulici s rozsvícenou lucernou (což ve dne nepoznáte - tak to doporučujeme prostě zkusit), můžete dát řidičovi znamení pokynutím rukou - a on, pokud bude moci, zastaví a přepravu Vám nabídne. Nesmíte se zlobit na taxikáře, kteří Vám ani přesto nezastaví - mohou jet pro zákazníka, který si objednal taxi např. telefonicky (nebo přes internet či nějakou taxi aplikaci). Běžná praxe je ta, že pokud Vás řidič uvidí a nebude Vás moci vzít, dá vědět kolegům, kteří pro Vás přijedou.
Pravidla fungování taxi vymezuje přesně Zákon o silniční dopravě. K činnosti taxislužby je nutná licence - koncese od obce s rozšířenou působností, na jejímž území dopravce taxislužbu provozuje. Obec může určit obecně závaznou vyhláškou podmínky udělení licence a provozní řád stanovišť taxislužby a za stanovených podmínek nařízením určovat maximální ceny jízdného. Statutární města a obce s počtem obyvatel přesahujícím 20 000 mohou stanovit vyhláškou jako podmínku k výkonu práce řidiče taxislužby na území obce složení zkoušky z místopisu, právních předpisů a obsluhy taxametru, které obec potvrzuje osvědčením s omezenou časovou a územní platností.
Většina dopravců v taxislužbě jsou živnostníci - koncesionáři, kteří se mohou sdružit a pracovat pod jedním dispečingem - společně se pak na provoz dispečingu finančně i jinak podílejí a tím jej zabezpečují. Dále mohou taxislužbu vykonávat soukromé subjekty, které činnost vykonávají prostřednictvím svých zaměstnanců. Řidiči taxislužby musí absolvovat pravidelná školení a zdravotní prohlídky.

V Chomutově i v okolí Chomutova jezdí různé taxislužby - naše taxi nabízí vstřícnost k požadavkům zákazníka, rychlou a bezpečnou jízdu i prima cenu.