Taxi Slapy

NEJLEPŠÍ TAXI na SLAPECH a okolí

TAXI SLAPY

737 422 422

www.oxi-taxi.webnode.cz

IČ: 02392372

Naše taxislužba je Vám k dispozici NONSTOP a to na Slapech - v oblasti Slapské přehrady a také na Novoknínsku, kde provozujeme BAR U ŠEVCE (tímto Vás zveme na návštěvu :) Přijedeme pro Vás standardními vozy combi a pokud Vás bude mnoho i vícemístnými vozy 6+1. Vozy jsou vybaveny klimatizací i navigací, řidiči se dohovoří anglicky, německy, rusky i rumunsky. Pro děti máme v každém voze k dispozici podsedák, na vyžádání jsme schopni zajistit i dětskou autosedačku. Ze Slapů jezdíme po celé ČR i EU, provádíme transfery na letiště. Pro často jezdící zákazníky máme připraveny věrnostní zákaznické slevy. Poskytujeme služby jako DRINK SERVIS - odvoz Vašeho vozu, STARTOVÁNÍ - v zimním i letním období, ODTAH či ODVOZ VOZIDEL v případě poruchy (disponujeme i přepravním vlekem), KURÝRNÍ SLUŽBY když potřebujete něco doručit opravdu rychle, SENIOR SERVIS - doprovod k lékaři, pomoc s nákupem..., BODYGUARD - ochrana převážené osoby včetně doprovodu, DOVOZ DROBNÉHO ZBOŽÍ - jídlo, květiny, alkohol, cigarety..., PŘEPRAVA ZVÍŘAT v přepravních boxech - ani větší pejsci nám nevadí, PŘEPRAVA NÁKLADU až do 1500 kg, PŘEPRAVA SPORTOVNÍHO VYBAVENÍ - lyže, kola, loďky, a V REGIONU SLAPY dokážeme zprostředkovat i přepravu MINIBUSEM, AUTOBUSEM či LODÍ.

PRO FIRMY MOŽNOST PLATBY NA FAKTURU

taxi Slapy, slapy taxi, TAXI PRO SLAPY, taxi ve Slapech, taxík Slapy, taxi ze Slapů, taxi do Slap, taxi Slapami, taxislužba Slapy, taxi slapská přehrada, Taxi Slapsko, taxi na slapsku

Taxi Slapy

taxi slapy

taxi slapy doporucuju !

slapské taxi

No - bez vás bychom ty běžky zvládali horko těžko. Díky TAXI SLAPY !

slapy taxi

skvělé taxi Slapy za dobrou cenu

Super taxi Slapy

Skvělý přístup a moc milý pan taxikář, Přivezl nám terminál a dal nam hotovost a díky tomu jsme nemuseli jet 2 hodiny do Bankomatu. Super cena! :) Určitě doporučuji a dávám 10 z 10!

taxi slapy

diky TAXI SLAPY za mile sluzby a ochotu pomoci !

slapy taxi

bezva přeprava, dobra cena, diky slapy taxi

super taxi na slapech

dik za prima odvoz, cena luxusni, bezva taxi slapy ! :D

taxi ve slapech

prima odvoz, diky taxi slapy

TAXI SLAPY

PRIMA TAXI NA SLAPECH ZA SKVELOU CENU, TAKE DOPORUCUJU ! :)

slapské taxi

chci zde poděkovat, byla jsem velmi spokojena s odvozem - budu vaše taxi slapy doporučovat :)

Přidat nový příspěvek

Vážení návštěvníci TAXI SLAPY, přečtěte si také několik zajímavostí ze Slapů a okolí :

První rozhodnutí o stavbě Slapské přehrady pochází již z roku 1933, ale stavba byla odložena. V roce 1949 byla stavba znovu schválena, došlo k vypracování nového projektu. Koncem roku 1951 se začala budovat hráz v Třebenicích. Spotřebováno bylo 350 000 m 3 betonu, 40 000 vagónů kamene, 6 300 vagónů písku a 5 800 vagónů cementu. V dubnu 1954, po více jak 2 letech práce, se přehrada začala naplňovat. V říjnu pak byla spuštěna první ze třech turbín slapské elektrárny. V roce 1954 byl také zahájen provoz lodní dopravy. Význam nádrže je mnohoúčelový. Především však ochrana před velkými vodami. První zatěžkávací zkoušku přehrada prodělala již v červenci 1954 a zachránila tak Prahu před povodní.

Přehrada je umístěna v úzké soutěsce na konci Svatojánských proudů a má originální konstrukční řešení. Pod čtyřmi přelivy 15 x 8 m s kapacitou 3 000 m3/s je přímo v tělese hráze umístěna strojovna elektrárny, veškeré pomocné provozy, administrativní místnosti, vnitřní rozvodna 110 kV, rozvodna 22 kV, potřebné transformátory a dvě základové výpustě.

Přehrada je vzdálena cca 3 km od vesnice Slapy, o níž nejstarší zmínka pochází z roku 1292. Onoho roku založil král Václav II. Zbraslavský klášter, který dostal jako nadaci rozsáhlé pozemky a řadu vesnic, mezi jinými i Slapy. Soudí se, že název Slapy pochází od slapů - peřejí, kterými začínaly Svatojánské proudy. Roku 1308 je zaznamenáno vyplenění obce bavorskými žoldáky, které k zajištění své moci do země povolal král Jindřich Korutanský. Ti přitáhli k opevněnému klášternímu dvoru a žádali výkupné. Dostali 15 kop grošů, dvůr tedy nevypálili, ale vydrancovali okolí. Z roku 1339 existuje zpráva o těžbě zlata v těsné blízkosti vesnice - tehdy Jan Lucemburský připsal výnosy z těžby Zbraslavskému klášteru. Po Čáslavském sněmu roku 1421 připadl slapský dvůr ke karlštejnskému panství. V roce 1436 císař Zikmund věnoval Slapy Jakubovi z Řitky, krátce nato se majiteli stali Hanuš a Jindřich z Kolovrat. Po husitských válkách slapský dvůr zpět vykoupil Zbraslavský klášter a v jehož vlastnictví zůstal až do roku 1785, kdy byl klášter výnosem Josefa II. zrušen. Slapský majetek koupil Karel Bedřich Korb z Weindenheimu. V roce 1881 Weidenheimové panství prodali Bedřichu Westphalenovi. Po I.světové válce se dalším majitelem stal bankéř a průmyslník Bohumil Bondy. Jeho rodina postavila ve Slapech nový zámek. Zdejší kraj nikdy neoplýval bohatstvím, půda byla neúrodná a spojení s ostatním světem špatné. Byla to Vltava, která obyvatelům Slap přinášela obživu. Dalším zdrojem byla práce na slapském dvoře a v lese. V obci bývala také cihelna i panský pivovar. K významnější změně došlo teprve ve 30.létech XX.století, kdy nastal zájem hostů o letní pobyty, přibylo "vejleťáků" a trampů a bylo započato i se stavbou chat na Vyhlídce. Během II.světové války byla postavena Štěchovická přehrada, která pod svou hladinou schovala oblíbený cíl pražských turistů, slavné Svatojánské proudy. V padesátých letech se staví Slapská přehrada, která ukončí plavby vltavských vorařů a po ní bude postavena obrovská Orlická přehrada a Kamýk. Jedno z nejhezčích evropských údolí zůstává jen ve vzpomínkách a dobových obrázkách, dnes je přístupno pouze rybám a potápěčům…

V místech náplavky Slapské přehrady začínal velmi peřejnatý úsek Vltavy (92. až 83.říční kilometr), nazývané Vltavské nebo Štěchovické proudy (později Svatojánské proudy). Tento 7 km dlouhý úsek se spádem 20 m, který je dnes zatopen Štěchovickou přehradou, představoval poslední překážku při plavení vorů a nákladních lodí do Prahy. Po nástupu Habsburků na český trůn probíhal čilý obchod se solí mezi českými a rakouskými zeměmi. Sůl se dovážela z Rakouska povozy do Českých Budějovic, dále pak na lodicích a vorech po Vltavě až do Prahy. Cesta po řece byla velice náročná a nebezpečná, v korytě řeky byla zrádná skaliska a hlavně divoké peřeje. Za vlády Ferdinanda I. bylo řečiště částečně upraveno, stavěly se jezy a trhaly skály. V roce 1640 pověřil císař Ferdinand III. strahovského opata Kryšpína Fuka z Hradištka k úpravě řečiště, především šlo o odstranění velkého skaliska Sedlo, které tvořilo nebezpečný Hořejší slap. Tato skála zasahovala téměř do poloviny řečiště a byla největší překážkou pro plavce. V roce 1643 byly úpravy hotovy, ale i přesto si proudy zachovaly svojí značnou divokost. Na paměť této významné události byl na zbytku odstraněného skaliska vztyčen Ferdinandův sloup, jinak také zvaný Solný. V roce 1722 byla umístěna nedaleko sloupu socha sv. Jana Nepomuckého, patrona plavců. Od této sochy pak proudy dostaly název Svatojánské. Obě památky se nacházely na levém břehu Vltavy a před napuštěním Slapské přehrady byly přemístěny pod hráz, poblíž budovy Povodí Vltavy, kde stojí dodnes.