Taxi Pardubice

NEJLEPŠÍ TAXI z PARDUBIC a okolí

TAXI PARDUBICE PRIMA

606 606 608

www.taxiprima.cz

info@taxiprima.cz

IČ: 65671996

TAXI PRIMA PARDUBICE má dlouholetou tradici. Naše taxi Vás odveze za skvělou cenu nejen po Pardubicích, ale i z Pardubic kamkoliv po celé ČR i EU. Máme NON-STOP provoz - příjezd taxi v Pardubicích do několika málo minut, poskytujeme DRINK-SERVIS, kurýrní služby, zvýhodnění pravidelných tras, pro firmy možnost platby na fakturu, transfery na letiště.  Přeprava dětí (zajistíme podsedák i autosedačku). Přeprava kočárků i osob na invalidním vozíku, odvoz objemných zavazadel, SENIOR SERVIS - doprovod k lékaři a pod.

PROFESIONÁLNÍ TAXI V PARDUBICÍCH, KTERÉ VÍ, CO MÁ DĚLAT

K dispozici i vícemístná vozidla 6+1 !

taxi Pardubice, Pardubice taxi, taxi pro Pardubice, Pardubické taxi, taxi v Pardubicích, taxi na Pardubicku, Pardubický taxík, taxík Pardubice, taxi z Pardubic, taxi do Pardubic, taxi Pardubicemi, taxi Pardubickem, taxislužba Pardubice, TAXI PARDUBICE

Taxi Pardubice

prima taxi z pardubic

Prima taxi z Pardubic ! Pěkný povození, milej řidič, príma cena ! Holky, doporučujeme ! :)

taxi z pardubic

diky za odvoz - dobrej fičák za bezva cenu - SUPER TAXI PRIMA PARDUBICE

pardubice taxi

bezva odvoz - diky vasemu prima taxi pardubice :*

taxi v pardubicich

cau, super taxi pardubice, rychle sluzby za skvelou cenu, opet jsem se presvedcil, presvedcte se taky !

taxi pardubice

Pridavam se k dobremu hodnoceni, taxi prima pardubice jsou v pardubicich nejlepsi !!!

pardubice taxi

skvela taxisluzba v pardubicich, doporucuju ! :)

taxi v pardubicich

vase taxi pardubice je prima - nezklamali jste, prijeli vcas a odvezli za super cenu, diky !

taxi pardubice

diky vasemu prima taxi v pardubicích, skvely svezeni za dobrou cenu !

taxi pardubice

diky taxi pardubice jsem stihl vlak, slibil jsem podekovani !

taxi pardubice

chvalim tuto taxisluzbu, nechala jsem u nich kabelku a sami me ji prvezli - a nic nechybelo !! V pardubicich je uz jako taxi pouzivam vic nez tri roky a pokazde supr jednani, zadne cekani a o cene zadne smlouvani. Bezva taxisluzba - v pardubicich doporucuju ! :)

taxi pardubice

hura stihla jsem to vcas, diky taxi pardubice, jste PRIMA ! :)

taxi v pardubicích

diky za odvoz, jste v pardubicich prima taxi :)

TAXI PARDUBICE

vase taxisluzba v pardubicich je proste prima, diky za rychly a pohodovy odvoz za dobrou cenu :)

Prima taxi pardubice

hurá, kam to napsat, normální taxislužba v pardubicích a ne jen uplakaní zaměstnanci nebo zloději od nádraží - když volám, vždycky super cena a přijedou hned - a POHODLNÝM VELKÝM AUTEM !

taxi pardubice

ahoj, diky za odvoz vasim taxi pardubice prima - rychly prijezd a dobra cena.Diky

pardubice taxi

prima taxi v pardubicích - doporučuju

Octavia combi ll.

Dnes v noci 10.7.16 jsem chtěl jet se starším řidičem Octavie combi 2 řady. Řidič byl naprosto nepříjemný a za cestu do Chrastí z náměstí pce chtěl min. 800,- i když jsem mu říkal, že dám 700,- protože vedle jeho kolegové mi říkali cenu 600,-, ale on prý přijel jako první a měl jsem jet s ním. Tak kde to jsme? Nakonec jsem byl odvezen za 650,-.
Pokovad toho staršího pána tahle práce nebaví, tak ať jj nedělá.
Jinak opilý jsem nebyl.
S pozdravem Stanislav Rebr.

Re: Octavia combi ll.

Dobrý den, pokud chcete dobrou cenu od taxislužby, kterou zde doporučujeme, nenastupujte do jakéhokoliv taxíku - ať je první nebo poslední. Vozy taxi, čekající v řadě za sebou na zákazníky, kteří si taxi nevolali, NEJSOU všechny od jedné firmy a každá firma má ceny jiné. Zavolejte příště na doporučované telefonní číslo, zeptejte se na cenu a případě, že se Vám bude líbit a dohodnete se, počkejte, až přivolané taxi s logem firmy TAXI PRIMA PARDUBICE přijede a nastupte do něj. Pouze tak Vám bude zaručena domluvená cena, která se Vám líbila.

taxi pardubice prima

Taxi prima pardubice mě nikdy nezklamali, jezdím s nimi už dlouho, díky tomu mám pokaždé hezkou cenu. Zkuste to taky ! :)

taxi prima

v neděli nad ránem jízda za pardubice, super cena, doporučuju!

Přidat nový příspěvek

Vážení návštěvníci TAXI PARDUBICE, přečtěte si také několik zajímavostí z Pardubic a okolí :

Pardubice leží ve středu východních Čech na soutoku Labe a Chrudimky. Nejstarší dochovaná písemná zmínka o jejich existenci pochází z konce 13. století, městem se staly někdy kolem roku 1340. Tehdy náležely rodu pánů z Pardubic, jehož nejvýznamnější postavou byl Arnošt z Pardubic, první pražský arcibiskup, rádce a přítel císaře Karla IV., význačná evropská osobnost té doby. O dvě stě let později se v Čechách vžilo úsloví "Skví se jako Pardubice", které nebylo v žádném případě přehnané. O tom nakonec každého dodnes nejlépe přesvědčí procházka historickou částí města, která se svým zámkem, podzámčím a náměstím obklopeným malebnými uličkami patří ke světovým unikátům. Neexistuje příliš mnoho takto dochovaných ukázek dovedností a schopností našich předků.
O středověký rozkvět Pardubic se zasloužil rod pánů z Pernštejna. Vilém, který město s okolním panstvím koupil koncem 15. století, přestavěl zdejší vodní hrad na pozdně gotickou rezidenci a jeho synové Vojtěch a Jan pak pokračovali v přebudovávání již v renesančním duchu. Dnes představuje pardubický zámecký komplex s opevněním jeden z mála unikátních přechodů mezi hradem a zámkem, které se na světě dochovaly. Vilém z Pernštejna rovněž rozhodl o půdorysu a jednotném stylu města, který se zachoval do současnosti. Na historickém pardubickém náměstí se dosud nacházejí pozdně gotické a renesanční domy, které organicky doplňují stavby z pozdějších období. Poté, co pardubické panství roku 1560 přešlo z pernštejnských rukou do majetku královské komory, význam i věhlas Pardubic začal upadat, i když zde při občasných návštěvách vítali i panovníky a do 18. století bylo město rovněž významnou pevností. Na druhé straně je však často sužovaly války a nemoci a přísné cechovní předpisy omezovaly rozkvět podnikání.
Mohutné opevnění však nakonec vzalo za své s postupným rozvojem města podmíněným železnou dráhou, jejímž hlavním projektantem byl pardubický občan Jan Perner. Původní trasa z Pardubic do Olomouce nebo do Prahy z roku 1845 se začala záhy rozrůstat do dalších směrů a předznamenala postavení Pardubic jako významného dopravního uzlu, v čemž hrála důležitou roli i výhodná poloha města v samém středu Čech.
Krátce po zřízení železnice se v Pardubicích začal rozvíjet průmysl. Vznikly zde významné podniky jako „Fantovy závody“ (dnes rafinerie Paramo) nebo „Prokop a synové“ (později Továrna mlýnských strojů), které předznamenaly celkový rozvoj pardubického průmyslu, především strojírenského a potravinářského.
Počátek 20. století je v Pardubicích spojen především s Janem Kašparem, průkopníkem české aviatiky, který v roce 1911 uskutečnil první dálkový let z Pardubic do Prahy. V té době se v Pardubicích začal rozvíjet chemický a elektronický průmysl představovaný dvěma velkými firmami – Explosia (nyní Synthesia) a Telegrafie (později Tesla). Po strastiplné první světové válce a vzniku samostatného Československa v roce 1918 zesílila úloha Pardubic coby regionálního centra.
Před druhou světovou válkou žilo v Pardubicích 35 tisíc lidí, ti nejstatečnější z nich se po nacistické okupaci různými způsoby zapojili do odbojového hnutí. Velký vliv na místní odboj měla především výsadková skupina Silver A, jejíž členové – českoslovenští vojáci vyslaní do protektorátu z Anglie – našli v Pardubicích a okolí pomoc i úkryt při přípravě atentátu na Reinharda Heydricha. Po Heydrichově smrti však gestapo rozjelo odvetnou vraždící mašinerii, když na Zámečku na kraji města nechalo mezi 3. červnem a 9. červencem 1942 popravit řadu českých vlastenců. Mezi nimi i obyvatele nedaleké vesnice Ležáky, kterou nacisté vypálili, aby zastrašili své odpůrce. V prosinci 1942 bylo z Pardubic do koncentračních táborů deportováno 563 židů a během roku 1944 zažilo město tři nálety anglo-amerického letectva, které bombardovalo zdejší rafinerii a letiště. Při náletech zahynulo přes dvě stě padesát lidí, zničených domů bylo kolem tisíce. Po osvobození v květnu 1945 většina lidí toužebně očekávala návrat k normálnímu životu, ale komunistický puč v únoru 1948 přinesl zemi jen další totalitní režim.
Naděje na návrat svobody, které po dalších dvaceti letech přineslo Pražské jaro, záhy ukončil srpen 1968. Ten v porovnání s jinými oblastmi Československa proběhl v Pardubicích bez násilí a obětí, nepochybně díky tomu, že celou pardubickou oblast obsadila v první fázi polská, nikoli sovětská armáda. Kromě roku 1968 však komunistická éra poznamenala Pardubice stejně jako všechna další místa za železnou oponou. Soukromé vlastnictví i soukromé aktivity byly zlikvidovány, hospodářství se orientovalo na těžký průmysl, obyvatelstvo bylo represivně zastrašováno a umlčováno pod hrozbou vězení, pronásledování či jenom ztráty zaměstnání. To lidé nacházeli především ve velkých výrobních podnicích jako TMS nebo Synthesia, které vyráběly dle pokynů Moskvy. Přesto se však i v socialistickém období průmysl v Pardubicích nějakým způsobem rozvíjel, chemický v Synthesii, strojírenský v TMS či elektronický v Tesle představovaly opory tehdejší ekonomiky, dávaly práci tisícům lidí a staly se posléze i bezděčnou základnou pro průmyslový rozvoj po sametové revoluci.
Od konce komunistického režimu se Pardubice začaly měnit k lepšímu. Přestože transformace ekonomiky po roce 1989 přinesla zánik některých podniků (Tesla, TMS) a řada dalších podstatně omezila výrobu a počet zaměstnanců (Synthesia), počet nezaměstnaných ve městě se nijak drasticky nezvýšil. Bylo to především díky prozíravé politice města, jehož vedení přišlo už počátkem 90. let s nápadem založit poblíž letiště bezcelní zónu. Na šesti hektarech tak vzniklo svobodné celní pásmo, jediné v České republice, které výrobním a obchodním firmám nabízí montážní, skladovací i výrobní zázemí. K tomu jen dodejme, že v ročence City Invest Czech 2000 byly Pardubice mezi všemi krajskými městy republiky vyhodnoceny jako nejvhodnější pro investování. Samozřejmě, že rozvoj Pardubic a okolí již dnes není závislý pouze na železnici jako před sto lety. Město se světem spojuje také osobní i nákladní letecká doprava, v přijatelné době se snad dočká i napojení na dálniční síť a ve hře je stále i splavnění Labe až do Pardubic, což by znamenalo k připojení na evropskou síť vodních cest.